Velkommen! » Log ind » Opret en ny profil
Mangler?
Skrevet af kim_h 
kim_h
Mangler?
17. september 2009 kl. 18:04
Dejligt med initiativet til en ny grillside.

Inden man sådan for alvor kan kalde den brugbar, mangler den bare nogle flere opskrifter.
Re: Mangler?
19. september 2009 kl. 11:34
Hej Kim
Grunden til, at der ikke er flere opskrifter på, er at siden lige er startet op.

Efterhånden som jeg får lavet mere og mere mad ved grillen og får taget billeder af det, skal opskrifterne nok dukke op.

Venlig hilsen
Mads Kristensen
Grillstarter.dk
Hansi
25. september 2009 kl. 07:55
Ja kom så med mere mad Mads. Det ser godt ud :-)
25. september 2009 kl. 15:29
Det er på vej.
I aften kommer der med lidt held en opskrift på med roastbeef.
Det fejler altså heller ikke noget, hvis det kommer fra grillen winking smiley

Med venlig hilsen
Mads Kristensen
Administrator - Grillstarter.dk
Hansi
27. september 2009 kl. 12:31
Takker.

Det kunne for øvrigt være fedt, hvis man kunne klikke på billederne på forsiden, og dermed have direkte adgang til de nye opskrifter.

Mvh Hansi
Hansi
30. september 2009 kl. 18:54
Som ved Kartoffelspyd, nemlig :-)
30. september 2009 kl. 18:57
Du er dæleme da vanskelig.
Her kæmper man sig igennem bunker af mad, for at kunne præsentere nogle fornuftige opskrifter på siden.
Træt i kæber og mave stavrer man sig ind til PC'en for at viderebringe billeder og tekst til det mad-hungrende folk - for bare at få at vide, at man skal lave links direkte fra forsiden.

Hrmf! Nåmen jeg har lavet et link i teksten i stedet (og det vil jeg gøre for eftertiden). Er det godt nok?
30. september 2009 kl. 18:58
Hov - ikke alene er du vanskelig - du er sgu' også hurtig ;-)
Forfatter:

Din email:

Emne:

Spam forebyggelse:
Indtast venligst den viste kode i det nedenstående inputfelt. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer. Hvis koden er svær at læse, så bare prøv alligevel. Hvis du skriver forkert, kommer der bare et nyt billede og du får en ny chance.