Velkommen! » Log ind » Opret en ny profil
Status 2010
Skrevet af mads 
Status 2010
16. maj 2010 kl. 20:28
Så er den nye grillsæson startet, og jeg kan se, at antallet af besøgende er ved at bide sig fast på omkring 30 forskellige hver dag.
Det er et ganske glimrende besøgstal at starte med, og gør det i hvert fald muligt at bruge forumet til både at stille og besvare spørgsmål vedr. "kunsten" at grille.

Mit mål for denne sæson er, at smide en ny opskrift, tip eller lignende ind hver uge. På den måde har brugerne både noget at komme tilbage efter, og nye brugere får flere valgmuligheder første gang de kigger forbi.

Med venlig hilsen
Mads Kristensen
Administrator - Grillstarter.dk
Grillstarter.dk
19. juni 2010 kl. 07:34
Hej Mads,
Vil bare sige at jeg synes hjemmesiden har "gang" i noget rigtigt. Opbygning, sprog og ikke mindst din ærlighed/selvkritik virker super godt og tiltalende. Du ved selv hvad du mangler, så bare kom i gang..... opskrifter, opskrifter, opskrifter ..... Held og lykke.
Re: Grillstarter.dk
21. juni 2010 kl. 18:55
Hej Claus
Tak for de pæne ord! Altid rart med lidt feedback på det, man går og bruger tiden på ;-)

Jeg har desværre været noget hængt op på det seneste, men inden længe vil jeg tage frygtelig revanche med et kamera ved grillen.
Re: Grillstarter.dk
08. juli 2010 kl. 00:26
Hej Mads
Jeg er helt enig med Claus i at dette er en hjemmeside med potentiale!
Rigtig fedt med opskrifter og beskrivelser på niveau med "folket"!
Og rigtig fedt at der kommet en ny opskrift på. Den må prøves indenfor nær fremtid (:
Forfatter:

Din email:

Emne:

Spam forebyggelse:
Indtast venligst den viste kode i det nedenstående inputfelt. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer. Hvis koden er svær at læse, så bare prøv alligevel. Hvis du skriver forkert, kommer der bare et nyt billede og du får en ny chance.